Cel projektu:
Celem ogólnym projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy Wnioskodawcy poprzez zwiększenie jego potencjału w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności firmy, co wprost przełoży się na wdrożenie nowej linii elementów złącznych z gwintem samoformującym z powłokami antykorozyjnymi 24h
Celem szczegółowym projektu jest wdrożenie rekomendacji wynikających z opracowanej w Etapie I
strategii wzorniczej poprzez wprowadzenie na rynek innowacji produktowej, procesowej oraz innowacji
marketingowej i organizacyjnej z wykorzystaniem projektowania wzorniczego. Firma jest otwarta na
możliwości, jakie niesie wdrożenie zarządzania designem i jest gotowa na wprowadzenie zmian w zakresie
swojego funkcjonowania
Efekty projektu:
Do oczekiwanych efektów projektu należą:
- Wzrost konkurencyjności i przychodów firmy dzięki lepszemu zarządzaniu wzornictwem oraz wprowadzeniu nowych produktów i zmian w procesie ich produkcji
- Usprawnienie procesów i sposobów komunikacji pod kątem wzorniczym
- Dotarcie do nowych grup odbiorców
- Wzrost umiejętności zarządzania wzornictwem
- Osiągniecie określonych rezultatów finansowych